fredag 13 november 2009

Hit har vi flyttat från vår tidigare hussida på Linnell.se

Tyvärr är det ännu inte dags att flytta på riktigt men även en virtuell flytt kan ju uppmuntra! För nytillkomna gäster kan det ge lite mer sammanhang att först besöka den gamla adressen, www.huset.linnell.se.

Den främsta anledningen till vår flytt är att jag upptäckte att vi hade 12 besökare per dag vilket var vida över mina förväntningar och skapar nyfikenhet om vilka ni är. Jag ville installera en gästbok men fann nu denna variant som en enklare lösning. Många har kallat sidan för en bloggsida även om jag ställt mig skeptiskt till denna blogghysteri och hellre kallade det "logg". Nu är jag dock här, så snart vet väl jag också vad blogg betyder :-)
[kul att notera att blogger.com vill ändra ovanstående ordet "blogghysteri" till "logghysteri"!]

Kul att du följer vårt bygge! Vem är du? Skriv gärna en komenter nu när jag ägnat en dryg timme åt att ge dig möjligheten!

Väl mött!
Glöm inte att också i verkligheten titta förbi med en hammare och lite kakor!

/Tobben

2 kommentarer:

  1. Jag erkänner, jag brukar kika in ibland. Men inte tolv gånger per dag... Eller har du haft tolv individuella besökare per dag? Rätt många i så fall med hänsyn till hur sällan sidan uppdateras.

    /Emanuel

    SvaraRadera
  2. bor man inte i faggorna så får man kolla hemsidan, kanske var annan-tredje dag.... det är bara Tobbes gudmor i Ume som är så nyfiken av sig!
    Susanne

    SvaraRadera